loading...
معرفت امام زمان
سلام

به سایت خودتون خوش امدید با گذاشتن نظر ما را خوشحال کنید

رضا بازدید : 76 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

 

همه چیز در این دنیا هدفمند برنامه ریزی شده است. ورود انسان به کره زمین بدون حساب و کتاب نیست. انسان دارای روحی است که خدا آن را به خودش منتسب کرده(و نفخت فیه من روحی) و آنقدر برای آن عظمت و ارزش قائل شده که می فرماید: من همه چیز را برای تو ای انسان خلق کرده ام. مثل یک بچه ای که پدرش او را در رفاه کامل قرار داده و برایش معلم خصوصی گرفته تا او درس بخواند. خدا می فرماید: من برایت راهنما فرستاده ام. قبل از ورود تو به دنیا برایت حجت فرستاده ام تا یک لحظه بدون راهنما نمانی.

ولقد کرمنا بنی آدم. قطعا ما بنی آدم را اکرام کردیم. اینهمه خدای تعالی برای ما ارزش قائل شده، بنشینیم فکر کنیم خدا با ما چه کرده؟ جهان را برای انسان آفریده و زینت داده. می گوید به آسمان نگاه کنید، ستارگان را زینت آسمان قرار دادم تا شما با نگاه به آسمان لذت ببرید. شب را برای آرامش شما قرار دادم، باد را فرستاده ام تا خنکتان کند، خورشید گرمتان کند، هر چه هست برای انسان است. خلقت کل شیء لاجلک و خلقتک لاجلی. می فرماید:من همه چیز را برای تو خلق کردم و تو را برای خودم. فقط ای انسان، یک دشمن جدی هست که می خواهد تو را از رحمت من دور کند مواظب باش فریب او را نخوری لا تعبدواالشیطان انه لکم عدو مبین. از شیطان پیروی نکن که می خواهد تو را ذلیل کند. و ان اعبدونی، مرا بندگی کن. اطیعوا الله و اطیعواالرسول و اولی الامر منکم. از راهنماهایی که فرستاده ام پیروی کنید که تا وقتی در دامان این راهنماها باشید به شما هیچ گزندی نخواهد رسید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 3,245
  • کدهای اختصاصی
    خرید پاپ آپ دانلود بازی قدیمی کامپیوتر دانلود آهنگ جدید